/Files/images/golovna/shkola_zdor.jpg
Кожна людина прагне бути здоровою, успішною, почуватися в безпеці й досягти вершин у своєму житті. Але на шляху до цього чимало перепон: ті, які не залежать від нашої волі (спадковість, екологічні проблеми, соціальні катаклізми, епідемії), і ті, що ми створюємо собі самі.
Експерти з вивчення стану здоров'я дітей б'ють тривогу. За їхніми оцінками лише одна дитина з десяти приходить до 1-го класу здоровою. Домінантними стали так звані «хвороби цивілізації», викликані емоційними факторами, техногенними проблемами.
Усе змінюється – швидко чи повільно. Змінився і погляд на дитину, як найвищу цінність, на головний предмет педагогічної і взагалі людської турботи.
Школа сприяння здоров’ю Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 90 Харківської міської ради Харківської області працює над вирішенням проблеми розвитку здорової особистості.
Існує аксіома, що тільки психологічно здорова особистість може бути здоровою фізично. Психологічно здорова дитина може все здолати, про все мріяти, і мрії її здійсняться. Багатий внутрішній світ кожної дитини потрібно тільки обережно та вміло налаштовувати і спрямовувати у правильне русло.

Школа і здоров'я

Здоров'я дитини - це стан її повного фізичного, душевного та соціального благополуччя.
Здоров'я дитини - це стан її повного фізичного, душевного та соціального благополуччя.
Питання збереження та зміцнення здоров'я дитини належать до стратегічних завдань суспільства. Дані свідчать, що протягом навчання збільшуються відхилення у стані здоров'я дітей, зростає кількість хронічних захворювань, погіршуються показники фізіологічного та психічного розвитку дітей і підлітків. Серед неповнолітніх поширені шкідливі звички, тютюнопаління, вживання алкоголю, зростає захворюваність на наркоманію та ВІЛ-інфекцію тощо. Недостатня увага приділяється питанням створення умов для збереження та зміцнення здоров'я дітей під час навчального процесу. Практично організація шкільного середовища не враховує впливу екології довкілля на здоров'я дітей. Окреслені проблеми вимагають від освітян пошуку нових соціальних і педагогічних підходів, які б сприяли збереженню та зміцненню здоров'я дітей, формували у них навички здорового способу життя. Тому пріоритетним завданням освіти є виховання дитини в дусі відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих як до найвищої цінності, формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя.
Кiлькiсть переглядiв: 1156